chapelle ma paroisse sur internet

Chapelle de la Sainte-Famille

Dôme de la Chapelle Saint-Joseph de la Grave
31300 Toulouse

01 xx 23 45 67 89

csf@ma-paroisse-sur-internet.com

Horaires :

Tous les jours de 9h00 à 19h00.

Horaires des messes et confessions

Nisi mihi Phaedrum, inquam, tu mentitum aut Zenonem putas, quorum utrumque audivi, cum mihi nihil sane praeter sedulitatem probarent, omnes mihi Epicuri sententiae satis notae sunt. atque eos, quos nominavi, cum Attico nostro frequenter audivi, cum miraretur ille quidem utrumque, Phaedrum autem etiam amaret, cotidieque inter nos ea, quae audiebamus, conferebamus, neque erat umquam controversia, quid ego intellegerem, sed quid probarem.

Quam ob rem circumspecta cautela observatum est deinceps et cum edita montium petere coeperint grassatores, loci iniquitati milites cedunt. ubi autem in planitie potuerint reperiri, quod contingit adsidue, nec exsertare lacertos nec crispare permissi tela, quae vehunt bina vel terna, pecudum ritu inertium trucidantur.

Metuentes igitur idem latrones Lycaoniam magna parte campestrem cum se inpares nostris fore congressione stataria documentis frequentibus scirent, tramitibus deviis petivere Pamphyliam diu quidem intactam sed timore populationum et caedium, milite per omnia diffuso propinqua, magnis undique praesidiis conmunitam.

Retrouvez-nous sur les réseaux

La vie de la paroisse

Pour ne rien manquer

Abonnez-vous à notre lettre d'informations

Vous recevrez chaque mois nos dernières actualités.

Rubriques